Thursday, June 16, 2016

DNB about tilting the trouble: – We are on the trail of the problem – E24

– VIPP fortsatt I swam. Vi er på sporet problemet av og har forsøkt forskjellige ting, og det med fortsetter wine. Wine at dette ikke skal ta hapero for lang tid, sier kommunikasjonsrådgiver Marit Elisabeth Giske and DNB til E24.

Det var klokken at 15:10 onsdag ettermiddag tjenesten sluttet å virke. Giske Medgar at det allerede har TATT lang tid, men forsikrer om at det jobber “med uforminsket styrke.”

Enn så lenge anbefaler hun kundene å benytte seg av bankens øvrige betalingsløsninger.

– Det er det nå at Finn Sanni Alternatively, SMS-Baden overføring og og mobilbank nettbank. Men folk har Blitt glade and VIPP Ford det er så enkelt, og vi beklager veldig at de ikke kan bruke det nå, sier hun.

Nøyaktig HVA problemene beast and ønsker ikke kommunikasjonsrådgiveren å komme nærmere inn på, DNB og har heller ikke noe å tidsperspektiv berolige med.

– vi har sagt hele tiden at hapero wine at dette skal så fort we lose the sec mulig, og det på fortsatt hapero wine. Wine jobber for fullt, sier Giske.



Frykter ikke kundeflukt

DNB av er ikke den eneste tilbyderen “Lette” applikasjonsbaserte betalingstjenester. Sparebank 1 har Mcash, less Danske Bank STAR bak Mobile Pay.

Hos DNB, Landeta største bank, er man imidlertid ikke bekymret for at kundene skal Strømme til disse and fravær BC VIPPS-tilgangen.

– Nei, I VIPPS såpass utbredt. Største fortrinnet Det er mange me at Bruker det, og det er den beste Sanna sett løsningen. Når løsningen fungerer igjen Tror wine at bruke folk vile den, sier hun.

VIPPS ble lansert den 30. May 2015 og har på kort tid Blitt Populaires. DNB Ifølge har 1.9 Millioner nordmenn lastet ned VIPPS-Appen.



No comments:

Post a Comment