Thursday, May 7, 2015

Autumn challenged Telenor stronger than ever: – We will never give us … – E24

Mens toppledelsen-konsernet and Telenor, Jon Fredrik Baksaas and med spissen, for drøyt et år Sidén gjorde klart at det norske den virksomheten Matteo forbedre sec var tonneins in Ganske Annen onsdag formiddag. Da Telenor konsernledelse FREM kvartalstall are in Wears sterk fremgang og rekordomsetning, Annet dian takket være virksomheten and Norge.

– Telenor Norge leverte nok in gang solide results in omsetningsvekst på med seks prose konstaterte in tydelig fornøyd konsernsjef Jon Fredrik Baksaas til we forsamlingen Hadde TATT Turen til på hovedkontoret Fornebu.

Telenor har det Siste earrings mistet 10,000 mobile abonnenter int (mest på kontantkort) 24,000 fasttelefon int, int fast bredbånd og 1000 5000 int and TV Norge.

Likevel LA driftsmarginen Stott drøye 42 på tre første måneder pros and earrings, we samtidig omsetning og driftsresultat (EBITDA) Steg og til henholdsvis 6,6 2,8 milliard Kroner.

Sidén første Kvartal and fjor har snittomsetningen for mobilkunde OKT fra 287 til 312 Kroner and måneden (kalt på bransjespråket ARPU). Til sammenligning Hadde TeliaSonera (NetCom, Tele2, OneCall) in snittomsetning by Kunde på første 256 Kroner and måneden and Kvartal.



10 Tjente PROS PROS mer mer på 65 trafikk

Mens Sjef Baksaas Telenor-fortalte forsamlingen analytikere av og Norge nå journalist at medianbrukeren and Bruker over dobbelt så mye mobildata we Sidén for ett år og halvparten over at BC kundene har-in 4G phone, Satt Berit Svendsen, Sjef den norske for virksomheten, Sammi med på å hørte in Telenor Rekke andre-topper.

– Vi på Peng Tjen at Bruker kundene mer, forteller hun E24 etter presentasjonen.

Det er sagt imidlertid lettere gjort enn å brukerne til å få betale grouper and måneden and green der pris på hver gigabyte megabyte og med og date faller faller.

– Det er vi har å klart 10 Pros mere inntekter in BC totaløkning nettet Vårt på av trafikken and 65 prose Svendsen og sier trekker FREM tone MENERS store faktorene hun har dette gjort mulig

  • Det ene er at man har Selga ekstrapakker brukt opp til we datakvoten Enkelte måneder and sin. Her kan alt fra Telenor strong tjene in femtilapp til mere 200 Kroner and enkelt måned for at Kunde in litt mer skal få date of bruke Siste dagene and måneden.
  • andre er det er man at flinkere til å tilby of kundene we stadig Bruker datakvoten and abonnementet Sitt opp til å bytte til you større abonnement

Der ligger hovedtyngden BC-veksten ARPU (inntjening by Kunde, journ.anm.) forklarer og sier Svendsen at Telenor kundeservice hos har nå in Egen anbefalingsmotor we Regner seg til FREM HVA Kundan and boron are forhold tid til bruk over.

Telenor og andre telekomselskaper Siste par har of Arene tjent godt på har Gatti at kundene over til disse datafokuserte abonnementene, der kan man selskapene passionately inn abonnementene velge mellom etter Hvor date mye man skal ha.

Dette er det imidlertid Flere mindre Aktora dian and Annet USA og Norge utfordre are vile.

Blanter dem are vile kundene slippe med å Sitte igjen ubrukt date slutten på av er den måneden nyoppstartede Pepcall operator. And T-Mobile USA har det gjort SAMME. Denne utfordringen har den dian Annet Fatt amerikanske telegiganten AT & amp; T til å få kundene the “curl over ’til neste måned ubrukt date, Verizon less foreløpig sitter på gjerdet.

– Er dere vil det noe tilby eller er det vil specks in Annen Subject dere dette?

– Vi vil has kundene vurderer alltid HVA HVA og konkurrentene tilbyr, sier Berit Svendsen.

Hun forklarer at Telenor biker ved dette allerede and dag på å passe at kundene of har det hele tiden føler riktige abonnementet we passer ary bruk. Kundeservice systemene til og med på Telenor Folger kundene slik at Bade of Bruker mer enn we pakken of sin we Bruker og å mindre lish tilbudt opp- eller nedgradere abonnementet.

– Så wine Hjelp kundene begge allerede and saw dag, sier hun.

I tillegg til provide ago flest mulig Kunda til å oppgradere til you større abonnement, jobber Telenor også med ago we kundene ikke til å Bruker date Kasteo seg på.

snakk Det er ikke er om kundene are in the BC 75 prosentene we smarttelefon og har 70 prosentene we faktisk Bruker mobildata.

Selskapet tilbyr Kunda Kurs og har til denne uken sluttet Selge abonnementer uten å datapakker til nye Kunda.

No comments:

Post a Comment