Nok in gang ing hos DNBs kundeservice meldingene inn på Facebook. De første kom inn meldingene om Teknisk trøbbel crisp.
DNB har ikke Enna Fatt estimert rettetid, forteller informasjonsrådgiver Vidar Korsberg Dalsbø and DNB.
– Kundene Far ikke til tilgang in the BC tjenestene and nettbanken. Vi har et midlertidig problem, og vi er vi Regner OPPE igjen snart Gar og sa til have E24 and E24 til 11 tiden.
Men timene passerte ettermiddag, tok in ny og E24 phone and 14:30-tiden .
– Vi har fortsatt swam, have gjentar da.
Dermed DNB-har problem med hatt kundene nettbanken 6.5 torsdag timer, ifølge kundehenvendelsene.
DNB Hadde sinister and GAR problem nettbanken med.
Vet ikke er Når problemet
Lost
Norges største bank and prosess er med å flytte bankens service inn and nytt datasenter. DNB startet flytteprosessen med å overføre nett- mobilbanken fra og til Evry Atte datasentre Green Mountain and Rennesøy Rogaland på datasenter and ever.
største IT-Dette er det har flytteprosjektet we noensinne vært gjennomført and Norge.
– er funnet Feilen, og det er feil are in oppstått har på av grunn flytting. Det er in følgefeil, og vi med Rettinger driver, sier Korsberg Dalsbø.
– Har dere Fatt estimert rettetid?
– Nei, vi har det ikke Fatt Enna men Når man Finn Feilen så det Bruker GA Ganske kjapt, sier have.
Kunde: – Uholdbart!
Det er in Smule irritasjon å spore hos kundene we henvender sec.
“Uakseptabelt 2 rad på dagen, ikke bra,” Skriv in Kunde.
Denne uken startet fellesferien, og nok naturlig I Flere Kunda and utlandet. In Annen Skriv have Kunde og er and USA hverken Lighthouse overført Peng eller betalt regninger.
“Dette er uholdbart! Anledning eller har jeg ikke tid til å å forsøke tiden komme inn på hele nettbanken. “
DNB og er ute raskt Svara frustrerte Kunda.
“Vi er veldig law for oss med at Kroll nettbanken opplever du nå, og vi skjønner at dette er frustrerende. Saken er på beste Vares folk, med og vi jobber in løsning “
– Det er vi har klart forståelse for at kundene opplever at nettverket ikke fungerer. Det har ikke vært Stort and TRYKK dag fra kundene, og det kommer nok av at det er mye ferie, sier Korsberg Dalsbø.
No comments:
Post a Comment