Friday, August 7, 2015

Now Norwegian greatest: But SAS set a record they also – E24

Dagen etter at Norwegian Slapp for sine trafikktall juli måned, har SAS offentliggjort sine. Norwegians Wears cut in kraftig vekst and passasjerer Antall, smekkfulle fly og utvikling in positiv and marginene. Bade belegget ny og var antallet passasjerer månedsrekord for Norwegian.

Hos SAS kan Melde of elm totalt 2.59 Millioner passasjerer and måned juli (2.69 Millioner Norwegians word) hvorav 2.38 Millioner kom SAS fra sin Egen rutetrafikk og fra remain chartertrafikk.

er det totale antallet passasjerer 0.8 Pros lava enn for Sidén ett år, og 6.95 lavas Pros enn and juni. Samtidig vokste antallet passasjerer rutetrafikken and juli på med 0.8 Pros.

SAS kuttet kapasiteten (ASK – up begrepsforklaring and faktaboksen) med marginale 0.5 Pros Brother Julian and fjor , men and juni fra hele Pros 10 år.

– Markedsforholdene har midlertidig stabilisert sec and Skandinavia og Balansó mellom etterspørsel kapasiteten og har med forbedret sec sammenlignet 2014 men konkurransen I screwed fortsatt veldig intense and marked, Skriv SAS.

SAS-aksjen Steg umiddelbart 0.64 Pros på med etter at Stockholm-bag tallene ble presentert, men mistet etter in Droyes halvtime igjen fed.

Solid marginvekst

I motsetning rapporterer Norwegian SAS til sine-cutting yield (margin) for måned på etterskudd.

I dagens rapport kommer det FREM at marginalize and økte juni fra earrings for Markant. Inntekten for passasjerkilometer endte på 1.03 svenske Kroner, opp fra 4.8 PROS FOR earrings. Pask (passasjerinntekter på delt kapasitet Malta kilometer) økte prose med til 0.82 svenske Kroner.

Det betyr at SAS juni Hadde 3,38 milliard svenske Kroner and billettinntekter. Det er fra juni in marginal økning and fjor da selskapet Hadde billettinntekter på 3,33 milliard svenske Kroner. Til sammenligning Hadde Norwegian Kroner and 1,82 milliard norske billettinntekter and juni (1.93 milliard svenske Kroner etter dagens Kurs).

om jungle Norwegian Hadde 2.46 Millioner passasjerer and juni og SAS Hadde 2.91 Millions viser tallene likevel Hvor mye mer å tjene for passasjerer Klarer SAS, Norwegian sammenlignet med.

Satte Rekord

SAS sine fly var i snitt fylt opp til av 86.9 Pros kapasiteten in økning 0.4 Poeng på og fra juli and fjor 5.3 Poeng Hoye and enn juni. SAS MELD at dette er det har høyeste belegget of hat and enkeltmåned noensinne.

Senioranalytiker Jacob Pedersen and Sydbank, we Folger flybransjen og SAS Tetto, breeze and you fall and fork Bade og fyllingsgrad yield.

skrev Pedersen and Analyse tidligere uken at denne have forventet in nedgang and kapasiteten (ASK – Antall tilgjengelige setekilometer) to med prose word SAS sin Egen useful to prognose bread Pros. Samtidig breeze fall and you have fyllingsgraden Poeng til på 1.8 84.7 Pros.

– Regnskapene konkurrentene viser fra et fortsatt prispress Hardt, særlig på langdistanseruter. Det gjør livet spesielt vanskelig for Aktora og we Lufthansa Air France / KLM. Ryanair EasyJet fortsetter fremmarsjen Lavpriskonkurrentene og med og med å ta TODAY trafikkvekst markedsandeler Brother nettverksselskapene, skrev Pedersen and rapport.



Oker på langdistanse

SAS MELD and trafikkrapporten of sin at Sitt vile and vinterprogrammet Oke frekvensen og på rutene mellom Stockholm Chicago Shanghai samt København og til daglige routers.

Trafikkstatistikken viser for at least øvrig SAS økte kapasiteten langdistanserutene på sine and marginalt juli (0.6 PROS word juli and fjor) så med Foul trafikken snaue prose. Rutene til på var bildet motsatt Europe, der ble for kapasiteten redusert med 1,7 0,3 PROS PROS less trafikken økte med. På innenriksrutene økte kapasiteten trafikken med og med 1,0 3,1 PROS PROS.

På rutetrafikken om sin MELD at SAS Danmark særlig etterspørselen fra Sverige og var solid and July. Der vokste etterspørselen Pros og med 3.5 fyllingsgraden gikk opp.

– I sommermånedene sell reisemønsteret dian dem we reiser mye mer word fritidsorienterte destinasjoner sec. We will svar på dette har SAS APNET 47 sesongruter, Skriv selskapet.



No comments:

Post a Comment