Friday, March 6, 2015

Kjos: People flout passengers – E24

Under Debatten torsdag kveld Motte på NRK Norwegian Bjørn Kjos Leder-Stopped-Leder Hans-Erik Skjeggerud.

– Folk and turn blaffen passasjerene. Lish rammet passasjerer 100,000. Skal vi ikke om t HANDS disse passasjerene, sier Bjørn Kjos.

They henviser til meldinga tidligere om ga Norwegian tidsfristen at 15:00 til å Stopped for komme seg til forhandlingsbordet.

Stopped at sa ville ikke specks of klokken 15:00 “med pistol in hodet word.”

– Vi er ikke spinnville

Kjos poengterte nok passionately in gang at BC Krav pilotenes er å Helt umulig oppfylle.

– Da vi alle arbeidsplassene setter and fare, healthy Kjos.

– Vi er ikke har vi spinnville slik blitter fremstilt and media. Ønsker Vi skal ikke å Styre Hvor selskapet fly, healthy Stopped-Leder Hans-Erik Skjeggerud.

Dette er et av stridstemaene. Norwegian MENERS fagforeningen villa at pilotene skal bestemme Hvor selskapet skal fly, men det ikke Stopped MENERS Stemmer. Heller torsdag kveld ble ikke of enige.

Forklarte selskapsstrukturen

For debatten kom fikk Norwegian and gang-lov til Sjef å å tegne forklare. Var et av og da til hovedpoengene Kjos at Norwegian Sikri arbeidsplassene ved å dele opp virksomheten and forskjellige selskaper.

– Da unngår wine at Dersom med det hele konsernet Dras lish problem for eksempel and cargo-Aktivitet sa Kjos .

They tegnet også tre torsdagens opp til nye datterselskaper Norwegian Air Norway – Norway Services Pilot, Pilot Pilot Services Services og Denmark Sweden.

Norwegian Når nå yearning opp selskapet and datterselskaper tre, Stopped og ikke kan Lenger NPU represents alle pilotene and Norwegian. Årsaken er nå at pilotene vil være underlagt forskjellige arbeidsmiljølover etter hvilket er stasjonert and land. Da-Lederer reagerte Stopped at det ikke med å if vile Endre noe.

Faglig støtte

Morselskapet er den réelle arbeidsgiveren, Hans parerte -Erik Skjeggerud.

They argued underbygde ved å if at HR-funksjonen ligger and morselskapet.

They Lighthouse også fra støtte faglig hold. Advokat Reidar Ødegård påpekte at beslutningen om å Frater ansattes rett til å egenmelde sykdom ble TATT morselskapet BC, Norwegian Air Shuttle.

– Det tyder réelle arbeidsgiveren er på den at morselskapet, sier Ødegård.

Pilotstreiken har Varta Sidén lørdag forrige and uke.

No comments:

Post a Comment